sjukling

Idag är jag sjuk så jag stannade hemma ifrån jobbet. Är jätte förkyld och snurrig i huvude, bara jag inte har åktpå svinis, men med min otur slår det väl aldrig fel. Idag fick veta hur mycket jag fick i lön, oj oj oj säger jag bara ;) det sitter bra på kortet nu innan jul:D Någon som vill julhandla? Den här gången ska jag börja tidigt med  att köpa julklappar, brukar vara en höjdare på att börja i sista minut.

Igår pratade jag med min älskling igen. Åh jag blir alldeles lycklig i hela kroppen när jag får prata med honom. Om jag hittar en billig resa över nyår till Istanbul så åker jag nog dit. Jag och Erika kollade lite igår och det så lovande ut ska jag tala om. Men ingenting är bestämt än och jag ska som sagt inte hoppas på för mycket. En lite nyårs kyss skulle inte sitta fel. Istanbul ska tydligen vara väldigt häfftigt under nyår, så det skulle vara en upplevelse.

neej nu ska jag gå och vila lite. Hörs en annan dag...



You're my key to survival.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0