Saknar....

Jag har jobbat hela veckan, bra gjort Jennifer!

Veckan har gått grymt fort för min del. Jobb, jobb, jobb.. men det är bra, då har jag en redig summa till turkiet nästa gång jag åker ner. När det nu blir?! Jag pratar med Adem igår och han skulle kolla om han kunde ta ledigt till nyår, om inte det går så har vi bestämt att han ska fortsätta lumpen fram till Juli. Det är 8 månader tills jag får träffa min älskling, men då får vi hela en månad tillsammans och det tackar man ju inte nej till! Men jag skulle heller inte tacka nej till att få en nyårskyss. Jaja, vi får se hur det blir och jag tänker inte hoppas på för mycket.

Idag känner jag mig trött och sliten, men jag ska försöka få i mig lite mat och sen bege mig till Lojjsan, vi får se hur det blir med det.

Jag sknar Erika något så otroligt. Jag saknar Turkiet galet mycket. Jag saknar våran lilla familj grymt. Jag saknar alla galenskaper vi gjorde. Men nästa vecka hoppas jag Erika kommer hit så får vi mysa och prata OCH byta bilder. Sen kanske man tar en sväng i storstaden också?! Om man räkna ihop alla våra timmar som vi har pratat i telefon så lovar jag att det blir upp mot 50 timmar, OCH då har jag bara vart hemma i en vecka;P


En bild på mig och adem när vi var i Alanya och hälsade på!

Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Erika

familjen... tänk om vi alltid kunde ha det så underbart. Vi måste ses nästa vecka, ska försöka fixa det här!

2009-11-13 @ 23:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0