på återseende Erika :D

Erika har lämnat oss idag med ett stort hål i våra hjärtan..... neeej då, men hon har tyvärr åkt hem. Vi har haft en helt underbar helg med mycket skratt och gammla minnen.

Det började i torsdags då jag hämtade upp henne vid bussen, en stor kram och en liten liten tår höll på att fällas. När vi väl kom hem till mig så slog vi fort på datorerna och började kolla på bilderna ifrån turkiet, vi hade inte sett varrandras bilder än så det var ett nöje att få se hennes fina bilder. Klockan hann att bli halv 1 - 1 efter att vi var färdiga så då bestämde vi att släcka lampan och sova.

Fredagen vaknade jag utav ett ryck och var tvungen att kolla så att Erika verkligen var där, och där sov hon så sött, men inte länge till ;) Jag tog mina fötter i hennes ansikte och då vaknade hon GARANTERAT!! Ensamna hemma så slog vi på tee kokaren och efter det flöt det bara på. Vi började fixa oss inför kvällen som skulle bli en utgång i stor staden. Vi gick först hem till Mickis och sen kom även Sandra förbi. När vi väl kom till krogen så satte vi igång att dricka och dansa. Jag kom på en sak som jag inte själv visste om mig själv, men jag har diabetes ;) Det var ett litet ljug ifrån min sida. Vi kom hem och slängde oss i sängarna och somnade.
Vi fick även två fina telefonsamtal av våra två män. Även dom fick prata med varandra! :D

Lördagen började med spänning, jag visste att jag skulle få se min underbara, vackraste, manligaste vampyr Edward(som jag även får dela med Erika)! Så vi startade med att kolla på twilight. Efter det satt vi som nykära så då var det bara att börja kolla bilderna ifrån turkiet igen. Sen tackar jag mina kära föräldrar att vi fick ta bilen och kolla på new moon. Efter bion slirade vi hemmåt.

Denna dag började med sorg. Det kändes som att jag skulle lämna av Erika vid bussen i turkiet. En klump i magen som aldrig försvinner. Usch och fy och blää för det. Jag följde med henne till bussen och vinkade av henne. När jag gick därifrån var det nära att en tår fälldes igen, hjärtat började pumpa lite extra. Men nu är hon borta :(
Men nu ska vi försöka hitta en helg där jag kan komma till dig, snart snart snart hoppas jag !!!!! Så vi säger inte "hej då" vi säger "på återsende" :D

  



Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0