Lördag

Tillbaka, än är jag inte död ;)

Igår var jag ute på krogen, fy fan vad jag har ont i fötter och ben idag, jag dansade och dansade och dansade... jag tror inte att det finns något stopp för mig när det gäller det. Sjukt kul hade jag iallafall. Ni kanske förstår varför jag har ont i fötterna när jag dansar i dom här skorna

 

Imorse vaknade jag utav att min älskling ringde, så det var en perfekt start på dagen. Han berättade om en dröm han hade haft, om en person som är lite annorlunda.. hahaha stackaren, det måste ha vart en riktig mardröm. Sen berättade han även om lumpen och om hur han skulle ta ledigt och grjer, ingenting är planerat än men så som det ser ut nu så ska han inte ta något ledigt så att vi får en månad tillsammans i sommar. Det kommer vara den bästa månaden..Vi klarar allt och vi kommer vinna det här, jag är helt säker på det för jag älskar honom något så otroligt mycket!

ÅHHHH PÅ TORSDAG KOMMER ERIKA HIT !
Jag är så glad, nu ska vi ligga och prata hela nätterna. Sen ska vi byta bilder, vi ska ta ett krogbesök i storstaden, sen ska vi även på bio! hela helgen är planerad det kommer självklart vara mycket prat och skratt!




Du är det absolut vackraste jag vet, det finns ingen som du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0