LYCKLIG

JAG ÄR SÅ LYCKLIG JAG ÄR SÅ LYCKLIG OOAAAOOOAAAAOOOAA!

Kan ni förstå? Imorgon klockan 16:45 åker vi ifrån Brottby. Planet ska lyfta 19:00. Nu så har jag packat färdigt förutom 3 klänningar som pappa ska stryka till mig. Men annars så är allt fixat. Nu är det bara väntan. Jag tänkte lägga mig och kolla på Twilight för att få tiden att gå fortare. Skulle även åka hem till Lojji och säga hej då, får se hur det blir. Sen senare ikväll kommer min kära bror och ska säga hej då också, han hade tydligen köpt en present (jag har en liten, liten aning om vad det är).
 
Snart ligger jag i min älsklings famn och bara pussas i miljoner. Sen vakna upp med honom i 3 jävla veckor. Fy faaaan vad jag är nöjd med mitt liv just nu!

Träffade Mickisen idag också. Sa hej då till varandra och har smidigt lite planer hihi. Idag har jag hunnit med ganska mycket för imorgon komemr jag väl vara stressad som ett djur. Men det är väl så det ska vara?!

Nej nu ska jag gå. Vi hörs kanske senare eller så skriver jag imorgon.




Puss!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha smidigt lite planer ;) jajamänsan.

ha de bääääst

2009-05-01 @ 16:32:47
URL: http://micchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0