kaos

Sådär!

Nu är jag vaken efter att ha sovit lite. Sitter hemma hos Lojjs och dricker lite tee. Ska snart packa ihop mina saker för att sen bege mig hemmåt även ifast jag skulle vilja stanna här 4 dagar till. Det är skönt att ha någon att prata med som kommer med goda råd när det gäller allt. Men som sagt, jag ska jobba imorgon så jag måste åka hem :(.

Från torsdagen så har det vart kaos i min hjärna, allt har gått upp och ner. Så helgen har bestått av att hata tillsammans med Lojjs. Vi har kommit fram till mycket men vi har samtidigt halkat tillbaka på ruta ett igen. Men allt löser sig till det bästa tror jag!

Nä nu kom lojji här så jag ska prata lite med henne!
Man vet aldrig när vi hörs igen.

Sakna mig inte för mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0