söndag igen

vad är det som har hänt? Jag var bloggsugen idag, passa på och njut för det är inte varje dag som jag är bloggsugen!

Idag tröck jag i mig 2 alvedon och kände mig lite piggare så jag gick ner till Gusten och firade honom. Dom bjöd på majjsans bullar OCH kokosbollar, Jennifer tackade inte nej och tröck i sig bulle efter bulle och kokosboll efter kokosboll. Jag kände bara hur kilorna höjde sig lite men vad spelar det för roll? alla är så utseendefixerade nu för tiden så jag bojkottar det!
Iallafall, det var trevligt och vi blev kvar där lite längre än väntat så dom bjöd på middag också. Sen skulle vi åka och hämta mammsen, men när vi kom hem började jag känne huvudet igen så jag la mig i sängen.

Mamma har vart borta över helgen, men nu ser jag hur bilen rullar in på parkeringen. Jag måste erkänna att jag har saknat henne en hel del faktiskt. Min kära mamma!

Nu ska jag gå och prata med henne och höra hur festen var.

Heej då!


Åhh vad jag tycker om den här bilden. Man ser verkligen att vi passar ihop. Han och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0