ännu ett roligt inlägg

Hallå alla glada!

Idag har jag jobbat, härligt härligt! Ännu mer pengar rullar in till fler Turkiet resor. Fast för min del blir det nog ändrade planer. Jag slutar jobba på dagiset den här månaden, så ska försöka hitta ett nytt jobb och sen i augusti/ september åker jag till min älskling och är hos honom fram till december. Det är iallafall mina planer p.g.a att det kommer bli så mycket dyrare att åka fram och tillbaka hela tiden. Sen vill jag vara med honom så mycket som möjligt fram till han åker in i lumpen. Min älskling kommer att vara borta i 15 månader då. Men han får iallafall 3 veckors ledigt och då kommer jag stå och vänta på honom. Jag släpper inte en sån här guldklimp. Men vi får se hur planerna blir, jag ska tillbaka iallafall det är en sak som är säker.

Det känns tungt att tänka på att jag inte kommer få träffa honom på 3-4 månader. Men det blir bättre för oss båda. Vi hatar att ta farväl ifrån varandra, det är inte bra för oss att göra det för ofta. Så förhoppningsvis nästa gång jag åker har jag 4 månader att se fram emot med min älskling, det gör mig glad!

Här kommer lite bilder:


Jag och Adem i Manavgat efter att Adem tog med mig på en underbar utflykt.


Adem glassar lite på våran båttur.


En av alla kvällar som vi spelade biljard. Där ser ni hur brun och fin jag har blivit.


Adem kom och överraskade mig med en melon på stranden!


oj oj, vad händer här?!

Så, nu var det slut på det roliga. Om ni har tur får se se mer en annan dag!

Tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0