Tisdag

hejsan hoppsan!

Kom hem för ett litet tag sen. Träffade Malin idag efter jobbet, riktigt roligt var det. Vi satt och pratade gammla minnen och hon frågade ut mig om mig och Adem. Sen åkte vi till danderyd och mötte upp Emil, han skulle köpa en bil. Snäll som han är så körde han hem mig också.

Malin är en sån där rolig tjej som man inte kan ha tråkigt med. Jag lärde känna henne i gymnasiet. Hon började min klass i mitten av 1:an och det klickade dirr. Vi höll ihop ända till sista dagen i 3an. Nu var det ett tag sen jag träffade henne. Men när vi ses så verkar det som att vi träffar varandra varje dag. Härlig tjej det där!

         

Vi pratade om att vi skulle ha en klass fest, hon jag och kisserin. Hahaha det tycker jag låter bra!

Imorgon börjar jag 7:00, dryyygt! Så idag hade jag tänkt att bara ta det lugnt och kolla desperata hemmafruar!
Jaja 



HEJ DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0