Söndag

Hej alla glada!
Jag har precis vaknat men det känns som att jag börjar bli sjuk. Har ont i huvudet och är slö i hela kroppen! Vi skulle ner och fira gusten idag men jag får se om jag orkar det :S. Fan, jag som vill ha bullar!

Igår gick jag på bio med underbara Erik. Vi såg, baksmällan. Den var grymt rolig och vi hade en störd person bakom oss som man fick ett gott skratt till också. Sen åkte vi hem till honom, där pratade vi och drack öl å vin. Sen åkte jag hem. Runt fyra inatt ringde min älskling och vi låg och pratade om allt mellan himel och jord. Har jag föresten sagt att jag har världens bästa pojkvän? om inte, så säger jag det nu... JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaja, nu ska jag prata lite med min älskling och tracka honom lite.
Men först ska jag lägga in denna, det har blivit som en tradition att lägga in som en sista bild på mig och Adem!


Fina?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Otroligt fina! =)

2009-06-14 @ 13:39:09
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0