perfekt dag!

Idag hade vi basdag på jobbet, inga barn bara prat! När jag kom hem pratade jag med älsklingen och berättade att jag ska stanna 2 VECKOR I TURKIET  istället för en vecka. Fattar ni? 2 veckor till! Sen åkte jag med Mickisen till Vallentuna och sladdade lite med bilen.

Imorgon blir en lååååång dag. Jobbet börjar kvart i 9 sen direkt efter ska jag jobba på mammas skolas bal. Så jag lär ju komma hem runt 12. Men vad gör man inte för att få in pengar till fler Turkietresor?!

Jaja, tillbaka till mitt prat om turkiet. Japp vi åker den 11 Juli och kommer hem 25 juli... fy fan, den klibbigaste tiden på året där, men det struntar jag i bara jag få gosa ner mig med mig älskling i sängen. Jag kommer bo hemma hos honom den sista veckan så det blir billigt och bra för min ekonomi! 2 veckor till, det känns overkligt. 2 glada veckor, 2 veckor som jag verkligen skrattar av glädje, 2 veckor med miljoner kyssar, 2 veckor med semester! Jag ser bara positiva saker med att åka.



Jag och älsklingen

Kommentarer
Postat av: M

så glad för din skull :) <3



jaa, sladdade gjorde vi allt.

2009-06-10 @ 10:01:32
URL: http://micchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0