Onsdag

Idag är det onsdag och imorgon är det sista arbetsdagen denna vecka. Imorgon börjar jag halv 8, det känns ju mindre kul!

Midsommar på fredag. En överskattad helg det också då alla ska vara såååå fulla, det är bara en anledning till att folk ska "få" dricka. Om jag hade ett landställe så skulle jag faktiskt ha åkt ut dit under midsommar. Men vi har inget så jag tänkte bädda ner mig i soffan här hemma, hyra två filmer(en skräckis och en rolig) sen ska jag bara njuta utav att jag inte kommer vara bakis eller ha ångest dagen efter. Jag sparar mig till Turkiet. haha
Allt kommer kännas så bra igen när jag får komma till min underbara pojkväns famn och bara få krama honom så hårt jag kan och bara få berätta för honom hur mycket jag älskar honom. Låter det sjukt? jo tack jag vet. Jag? älska? ja? nej? Kan jag älska? haha tro mig, jag kan bara jag vill!

Åhh jag är så sjukt jävla taggad till resan, vi åker om 25 dagar



Jag och min älskling den dagen som vi SKULLE ha åkt hem men missade planet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0