Lördag

Igår var det midsommar. Hur mår alla idag?! Jag mår prima ballerina. Jag var nykter igår, låg hemma, kollade film och gjorde ansiksbehandlingar. Sen kom min älskling in på msn så jag fick också mysprata med honom. Min midsommar var helt perfekt, förutom att jag vill fira midsommar med min älskling. Men det är bara 22 dagar kvar, sen kommer jag tillbaka!

När jag är i Turkiet är jag lycklig... förstår ni?... L Y C K L I G!!! Jag skrattar på riktigt! När jag är i Sverige så känner jag ibland att jag inte är lycklig. Visst jag skrattar och jag ler men jag känner alltid att det är något som fattas. Min älskling har trasslat till mitt huvud brutalt mycket, hur kunde det här gå till?!!
Jag gick ifrån att hata kärleken och inte trodde att det fanns en för alla. Till en jobbig brud som alltid pratar om sin pojkvän och som alltid tänker på honom. Vad gick snett? Eller är jag riktigt kär?


Hahaha, någonting var riktigt roligt, eller jag kanske bara var lycklig över att jag var med min pojkvän, vem vet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0