Torsdag

tillbaka med ännu ett inlägg!

Dagen började med att jag vaknade vid 10 och då var det bara att fixa till sig för att sen åka till täby centrum och möta upp älsklings Malin. Alltid lika roligt att träffa henne. Vi åt lunch med hennes underbara mor på kinan och satt och pratade om allt möjligt. Efter lunchen gick vi och kollade kläder och annat smått och gott. Jag hittade lite hårspännen som alltid är bra att ha till turkan! Efter några timmar kom min mamma och hämtade mig för att åka till frisören. Så nu är jag fin fin i håret också.

Imorgon har mammsen tvingat med mig till någon släkt fest, jag tror att det kommer bli mysigt. Vi ska bo på hotell och grejer WOOOHOOOOOOOOOOOO, visst är jag tuff?!;)
Ja kommer iallafall vara borta hela helgen och det känns skönt så att tiden går lite fortare. Det är bara 10 dagar kvar tills vi åker och det känns grymt skönt, känns som en evighet sen jag fick en puss på pannan eller en bamsekram och någon som viskar i mitt öra hur mycket jag betyder för den personen. Såå det längtar jag efter!

Jag har hunnit prata med mig älskling idag också, det behövdes för dom senaste dagarna har jag varit väldigt nere, men vad ska man förvänta sig när ens pojkvän bor X antal mil ifrån en?

jaja TJA


I'm feeling alive and with every breathe that I take,
I feel like I've won. You're my key to survival.

Kommentarer
Postat av: Anna

10 dagar! Det är ingenting! Sen äntligen drar vi! =D Livet kommer vara perfekt i yttligare 2 veckor!! =)

2009-07-02 @ 23:11:30
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0