Onsdag

Så, precis hemkommen från Mickisen. Malin var där också, det var mycket trevligt att träffa henne också:) Det händer inte varje dag så vi planerade en krogenutgång tillsammans alla 3. Jag tror att det kan bli kalas roligt och jag behöver få unna mig det också.

Jahaa, vad har hänt sen senast jag skrev?! Jag har vart på båt tur med Mickisen och sen har vi även åkt till norrtälje för att lämna in bilen, medans vi väntade åkte vi till kärleksudden. Dit skulle jag vilja ta med Adem när han kommer till Sverige. Sen har jag jobbat, jobbat och jobbat men nu är det slut med det.  Dom frågade om jag ville ha en förlängd anställning, men jag tackade nej. Av lite olika anledningar och som jag tror att alla förstår så har det med min älskling att göra. Det känns bra att jag inte är anställd för då kan jag åka ner till honom så mycket som möjligt nu innan han åker in i lumpen. Folk tror säkert att jag är helt galen och att man inte ska ta pojkvän före jobb/vänner, men jag lyssnar bara på mitt hjärta och då blir allt bra! visst?

Idag är det 11 dagar kvar tills jag får träffa honom. Jag kommer vara världens lyckligaste tjej dom två veckorna. Tänk att ha den känslan att du har en bästa vän som samtidigt är din pojkvän, kan det bli bättre?!

tack och hej (här kommer era efterlängtade bilder på mig och min pojkvän, jag vet att ni är intresserade!)



förresten, har jag sagt det? vi ska gifta oss! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0