Onsdag

En slappodag igen. Jag åkte hem till Malin och hennes mor och åt glass medans dom virkade. Jag förstår inte hur malin klarar av att virka med hennes ADHD?!
Men det går väl det också. Hon skulle virka strumpor men tillslut fick hon nog och kastade 3 st. Där kom min Malin fram, den Malin jag känner, den Malin jag har fått stå ut med i 4 års tid. Men mer kommer det att bli, jag känner det ända ut till fingertopparna! 

Imorgon ska jag terrorisera Malin igen och be henne följa med till Täby centrum, måste kolla runt på lite små saker till turkan.

När jag läste mitt horoskop i aftonbladet idag stog det:

Bra dag för flirt och kärlek.
Du längtar efter lite sommarskratt också.
Välj isåfall sällskap noga!

Allt stämmer in förutom flirt. Men jag fick sommarskratt idag och jag valde ett perfekt sällskap.
Mitt horoskop stämmer alltid in på mig, känns lite små läskligt ibland.


4 dagar kvar till jag får ha dig nära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0