Måndag

Nu är jag hemma igen, jag hoppas att ni inte har saknat mig för mycket?!
Helgen har vart riktigt bra, god mat och trevligt sällskap. Jag kände att det behövdes. En perfekt helg och nästa helg kommer att bli ännu mer perfekt, FÖR DÅ ÅKER JAG till min älskling !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Längtar supermycket!

Igår gick jag hem till anton och vi satt och pratade om allt och ingenting och sen kollade vi på film :)
Blev lite förvånad av saker jag fick höra igår men men, folk är skumma ibland!

Så, idag ska jag ta det lugnt... börja packa lite smått. Jag ska snart träffa anna också, känner att jag behöver avreagera mig lite av min nerver. Det känns som att hela magen hoppar runt :D

aja.. hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0