det finns dom som kan föda i taxin

Gårdagen var väldigt mysig, åkte till Norrtäje och mötte upp Tessan. Vi satt och pratade och planerade. Sen när jag kom hem så kom jonathan och hämtade upp mig så åkte vi hem till honom i hans nya stuga, jätte fin! Där spelade vi TP och pratade, vi förlorade rätt hårt och dom som känner mig vet hur dålig förlorare jag är ;)
Sen skulle jag åka hem och då känner jag hur illa jag mår, trodde jag hade blivit smittad av den där jävla vinterkräksjukan, men idag känner jag ingenting.
Hahahaha, det skönaste igår var "VEM HAR DU ÅKT BIL MED"....."Nä men seriöst, vem har du åkt bil med?" HAHAHAHAHA

Nä nu ska jag gå och ta mitt pencilin och sen gå och kolla på tv och bara slappa hela dagen, imorgon blir det jobb och 2 veckor frammåt :D
Vem vet, vi kanske hörs senare.






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0