Tjuhuu

En liten uppdatering sitter väl aldrig fel.
Jag och Anna har nu bokat resa till Turkiet, vi vägrar ge upp ;D. Vi åker 2maj och är borta i 3 veckor. Det känns skumt att få vara med min min älskling i 3 veckor. 3 underbara veckor som jag får vakna upp med honom, få skratta med honom, få pussa på honom! Planet går 19:00 och anländer till Turkiet 00:00 sen att ta oss ifrån flygplatsen blir en annan gåta. Det gick inte att boka transfer, men vi får väl ta en taxi= två dagar utan käk! ;D

Jag är så glad, men samtidit så är det mer än 3 månade kvar. Då har vi vart borta ifrån varandra i ett halvår men kärleken är stark! Dåligt taggade vi kommer vara när vi hoppar av planet oh ska hämta ut väskorna, jag tror att jag kan blunda denna gången och ändå komma rätt, vi var ju som sagt vart där 3 gånger förra sommaren/vintern.

       

Det här är bilder ifrån när vi var var i turkiet i september. Tänk så roligt man kan ha på bara två veckor och jag är glad att jag fick uppleva det med min bästa vän också. Jag längtar och längtar tills jag får ha så kul igen. Men den jag saknar mest till är nog min underbara pojkvän=)


puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0