Full rulle

Då sitter jag här igen. Idag har jag jobbat, det var riktigt kul, trivs som fan! Pengar rullar in som det ska, det går bra nu! När jag kom hem så duschade jag och självklart ringde Maddiz mitt i allt, men det gjorde inget! Hon kom hem hit så vi satt vi och pratade lite sen gick vi ut på en promenad, skönt skönt! Imorgon ska vi till täby och kolla rean, men frågan är ju ifall det finns några snygga kläder kvar? aja, det återstår att se, sen ska vi äta på mitt älskade sandys, har saknat det kan man bli mer glad än mig?!

Min kära pojkvän åker till istanbul inatt, nu får han börja jobba igen så att han kan skicka lite pengar till mig ;D. Snart så ses vi älskling! Det är inte "långt" kvar, 94 dagar. Men förhoppningsvis så går det fort, jag har lite planer så jag hoppas hoppas.

Njaa, nu ska jag nog gå och lägga mig, imorgon blir det ännu mer jobb.
Ha det bra!



Avslutar med en bild på min och Maddiz. Väldigt gammal men det är faktiskt den ända bilden jag har på oss två !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0