perfekt

Jag är helt slut, dagen har vart händelserik. Eller på sätt och vis. Tessan kom och hämtade upp mig idag så åkte vi hem till henne. Första gången jag fick åka med henne när hon körde och första gången som jag fick se hennes lägenhet, väldigt fint var det så hon kan ju förbereda sig på att jag kommer bosätta mig där snart!

Ja, vad har jag gjort mer i helgen? I fredags satt jag barnvakt, eller det kanske inte var så mycket barnsittning, väldens lugnaste unge som somnade in rätt fort! Jag har tagit det lugnt bara men ändå inte haft en lugn stund.

Igår ringde Adem mig, men vi hann bara prata i 10 minuter innan det bröts, då var pengarna på hans mobil slut. Tillslut ringde jag upp honom och så pratade vi lite längre. Men det är väl ändå tanken som räknas?! Får se om han kommer in på msn idag. Jag har kommit in i en period som jag saknar honom sjukt mycket och bara tänker på honom hela tiden. Men är det så konstigt när man har en pojkvän som bor i Turkiet?! Jag menar det är ju självklart när man inte har träffats på 4 månader. Jag tycker vi är perfekta ihop, vad tycker ni?


my life would be so much easier if you could be in my life forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0