kvällen är kommen

Nu är jag hemma, har vart och hälsat på lilla Lowe. Jag och mamma hade en helkväll, åt middag på donken och sen åkte vidare, vi pratade mycket och det kändes väldigt skönt. Känns som att jag har vart runt i hela Sverige idag. Har ni sett att Big Brother 2003 går i repris nu för tiden, det börjar om 10 min så jag ska börja ta bort sminket och bädda ner mig.

Idag träffade jag min kusin. Vi bestämde att hon skulle komma och sova hos mig någon dag så skulle vi åka pulka sen gå ner till ica och köpa godis, sen skulle vi bädda ner oss i soffan och somna till Mamma Mia. Sötunge!

Tänk att så lite kan göra en så glad, min underbara pojkvän sitter just nu och kärleksförklarar sig för mig. Jag saknar honom något så otroligt. Att jag skulle känna såhär är helt sjukt, jag utav alla människor. Jag trodde inte ens att jag kunde bli kär. ;D


God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0