kissekatt


haha igår åkte jag runt o runt o runt o runt kändes det som. Jag var inne i stan och träffade min Lojji, härligt att få prata. Sen lite senare så åkte jag till åkersberga och gick hem till Terri där Johan också var. Dom satt och drack öl och jag smuttade på ett glas vin, men jag bytte ut vinet till vatten efter ett tag! Sen hade jag turen att Mickis var i berga på någon fest så jag fick åka med henne hem, vilken lyx, körning fram till dörren får man inte varje dag.

Ikväll ska jag hem till Lojji igen och ha myskväll, vi ska laga middag ihop och sen fixa oss lite, alla har ju sina behov. Vi skulle nog slå till med Benjamin Buttons otroliga liv också, jag har velat se den så länge!! 

Adem överraskade mig igår, men vi får se hur det blir med det. Kanske, kanske inte, det skulle iallafall vara väldigt mysigt! Man märker verkligen att han bryr sig om mig!

Nu ska jag äta frukost och sen förbereda mig mentalt för att åka in till stan.



Puss

































Lovisa, känner du igen kattjäveln?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0