jappp perfekt

Dagen har vart helt okej, min kära far fyller år idag så vi har  haft lite folk här hemma. Men runt sex så pallade inte jag och Anna trycket, så vi drog ner till henne. Vi satt där och mös med turkisk tee. Nu sitter jag här och har precis pratat klart med min älskling, jag saknar honom och just efter att ha hört hans röst och allt han sa gör det inte lättare. Varför är inte jag där? Men samtidigt blir jag så varm inombords när jag tänker på att vi ska snart åka ner och då får jag tillbringa 3 hela veckor med honom.

Jag vill att anna ska sova här inatt men jag lyckas nog inte, hon är den ända som förstår hur jag känenr just nu så det skulle vara skönt att få prata av sig, även om vi redan har sagt allt 7 miljoner gånger. Men jag blir lika glad iallafall!

Jaja, isåfall får det bli en rulle, ska försöka rota fram en rolig film.



hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0