det börjar lösa sig!

dålig uppdatering, jag vet!

Men snart tänkte jag ta mig i kragen och gå till macken. Imorgon är min sista lediga dag på mitt arbetslösa liv ;D

Jag var på anställningsintevjuv igår och jag fick det!!!!!!! Men jag har ju jobbat lite iallafall, allt är fixat till min resa och vi åker den 2 maj, jaa jag vet... det är lite mindre än 3 månade kvar men det känns ändå skönt att allt är fixat! Sen när lönerna kommer in så ska jag åka och köpa mig en skit fin klänning, testade den igår och jag mååste ha den!

På måndag ska jag till jobbet, fan va skönt det känns att säga så... vi ska skriva lite papper och andra småsaker sen är det bara att starta. Det kändes verkligen bra när jag pratade med dom igår och jag hoppas att jag kommer trivas, det känns inte helt omöjligt. cashen rullar in som det ska, det går bra nu!

Jaja, nu ska jag börja fixa mig... ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0