bang bang

Hemma!
Idag åkte jag till Täby för att träffa Tessan, mysigt var det! Hon skulle hämta ut sin telefon och sen skulle hon äta. Jag gick upp så sent idag så jag åt en stadig frukost så jag var inte speciellt hungrig. Sen gick vi i olika affärer och kollade, jag har hittat den perfekta presenten till Adem, han har ju trotts allt fyllt år och sen är han helt underbar så han är värd den.

Jag är lite smått nervös för första dagen på mitt nya jobb, men det ska samtigt bli väldigt spännande. Vad ska jag ha på mig? äh, jag ska bara vara mig själv och se vart det leder någonstans. Sen så rullar pengar in på kontot och det ska jag njuta utav! Jag tycker allt verkar flyta på rätt bra just nu, lite segt bara att vänta tills Maj då jag får träffa min pojkvän. Men det kommer nog gå rätt fort! 

Min käraste vän har blivit sjuk, magsjuk. Jag tänkte ringa henne snart och höra hur det är med henne!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0