söndag

och jag är tillbaka ;D

Jahapp, ytterligare en söndag. Veckorna går så fruktansvärt fort nu tycker jag, men jag klagar absolut inte det är bara skönt. Helgen har varit lugn, första helgen som jag bara har tagit det lugnt på sen jag kom hem. I fredags mötte jag upp mickisen på hennes jobb sen kom jag hem lagom till idol utröstningen, jag tackar gud för att Kalle gick vidare.

Lördagen spenderade jag med min underbara släkt som kom för att fira mig. Jag fick en massa presentkort på ticket så nu är min nästa resa betald ;). Jag hade gjort smörgåstårtor och prinsesstårtor, fick mycket berömm för det. Är man grym så är man. Sen tittade även min underbara syssling förbi och hans flickvän, det är alltid lika trevligt när dom kommer och bara få snacka lite skit och skratta :). 

Idag har jag spenderat dagen med att dega framför tv:n och läst boken "flickan som lekte med elden". Jag har även pratat med min älskling. Han ringde idag och vi planerade lite. Tyvärr blir det inget Turkiet för min del över nyår. Men det gör inte så mycket, jag har kommit in i vardagen nu och det känns dumt att riva upp gammla sår. Om en vecka så kommer han att få byta ställe då kommer han att få en ledig dag i veckan och då kommer jag få prata med honom och även få se hur han ser ut utan hår, spännande! :D
Saknar honom något så otroligt, ska bli roligt och se om han kommer ihåg min födesedag också, jag tippar på att han kommer glömma haha.

Jag måste också bara berätta att idag fick jag även prata lite turkiska, hahaha dom älskar verkligen mig!

Imorgon är det en ny arbetsvecka som kommer gå galet fort hoppas jag för nästa helg blir det en utgång för att fira min födelsedag och så ska jag även åka och fira min lilla lilla kusin som fyller 4 år.

Tack och hej!


Vackra människa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0