Söndag

Söööööndag igen! =)
Helgen har varit lugn och skön.

I fredags mötte jag upp Mikis och Mallisen. Vi satt och drack tee och rökte. Mysigt mysigt!

Lördagen spenderad jag med mamma och pappa, vi kollade på film och åt gottis. Ringde Erika vid 12 och pratade fram till halv 3... tiden går fort när man har roligt, jag saknar dig! :D

Idag så mötte jag upp Erik och julhandlade. Alla julklappar är snart fixade, sen körde han hem mig. Jag har haft en super mysig dag iallafall. Nu har jag bara 2 julklappar till som jag ska köpa. Det här året tycker jag att det har varit riktigt svårt att komma på saker som man kan köpa till alla. Men jag har hittat riktigt fina saker nu till dom som jag har handlat åt.

Igår tillbringade jag också största delen utav kvällen till att prata med min kära pojkvän som nu har flyttat till istanbul för att fortsätta lumpen där. Han är så glad och lycklig för att vara där så jag kan inget annat än att vara lycklig för hans skull. Han har snart varit i lupen i två månader, det är helt sjukt vad tiden går fort! 13 månader kvar älskling sen är du fri ;D
Det känns ganska lustigt att säga såhär, men om tiden fortsätter så som den har gjort hittills så kommer dom där 13 månaderna inte vara några problem för mig :D

Hahaha, idag fick jag reda på att nästa sommar så vill hela(nästan) släkten följa med och träffa Adem. Det känns bra att dom inte är så emot det iallafall. Det kommer att bli riktigt lyckat om det blir så, vilket jag tror.



3 av 4 familjemedlemmar!

 

Lyckat, duuuuuude ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0