extra söndag

Nu har jag precis kollat klart på coyote ugly, det måste nog vara en av dom bästa filmerna som jag har sett tror jag :D.

Imorgon är jag ledig, samma sak med alla dom andra dagarna fram tills den 7 januari:D
Jag ska ta en riktigt sovmorgon imorgon och sen ska jag nog ta och försöka fixa som sista juklapparna. Det är 4 dagar kvar tills julafton och den kommer jag spendera i uppsala. Efter mycket om och men så blev det så och jag klagar verkligen inte. Att få se min älskade kusin öppna sina paket med ögon lika stora som pingisbollar och hitta barbiedockor, barbie klänningar, prinsesslott, docksängar m.m. det är en rolig upplevelse. Nu är hon 4 år och har äntligen blivit en männsika. Nu är det bara att väntar på tills lilleman blir stor. 


En bild som Erika tog, riktig häftig. Nu förstår jag varför jag alltid får komlimanger för mina ögon ;D

Nu ska jag gå och läsa...  Hej dåå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0