Min födelsedag !

Ta inte det här som en vana att jag skriver mitt i veckorna! Men idag är det en speciell dag, det är min födelsedag :D

Idag har jag jobbat, sen åkte jag med älsklings Malin och skulle julhandla men det slutade med att jag började kolla på saker till mig själv och det var inte riktigt det jag var ute efter så vi åkte hem. Vi mötte upp Mickisen ochså som gjorde oss sällis. En mysig dag helt enkelt! En sväng förbi systemet hann jag också, blev grattad och gick glatt iväg med mina cider :D

Även min älskade pojkvän ringde idag. Jag trodde han skulle glömma. Men han är smartare än vad man kan tro. Han hade skickat en present för 10 dagar sen som skulle bli postade i min brevlåda. Men det verkar ha blivit försenat så jag får vänta och se vad det är för spännande han har hittat på den här gången. Han hade ringt sin vän och sagt att paketet måste vara framme till den 8 December. Har man inte en för fin och underbar pojkvän?! Vad mer kan man önska sig i livet?!  Det är för gulligt att han har tänkt så mycket, jag trodde att han skulle glömma mig men det hade han GARANTERAT inte :D

Tack för alla fina gratulationer :)


Du är det finaste för mig!



Kommentarer
Postat av: norrlänning

SÖTNOSAR!! Perfekta ihop ;)

2009-12-08 @ 21:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0