Söndag

Söndag igen!

Herregud vilken intensiv vecka det har varit, massor med julstress, är helt slut efter julen nu. Som sagt så firade jag julen i uppsala hos min morbror och mina kusiner. Jag brukar inte tycka om julen, jag bruka bli deppig... Men den här julen var otroligt rolig och mysig. Vi spelade spel, åt gott och myste med min underbara kusin. Hon fick en barbie docka av mig och det blev hennes bästa vän ganska fort ;D.  Efter maten så spelade vi om "hundrakroners presenten" och då vann jag en laddare till mobilen som man kan ha med sig överallt, haha, jag behöver aldrig vara orolig över att mina batterier ska ta slut ;D

Idag ska jag till täby centrum och "mysa" i den här helvettes julrean. Erik kommer och hämtar mig snart, skönt att få åka bil;). Undra vafan man ska köpa då? smink?underkläder?myskoftor?klänningar? jeans? Det finns så mycket jag vill ha.

Åhhh, igår kom Adem in på msn för första gången, det är första gången jag har sett honom i camen på 50 dagar. En vackrare varelse får man leta efter. Vi satt och pratade i 7 timmar :D Efter det så skulle han på bio. Jag har tänkte lite, som sagt så ses han och jag om 7 månader. Det är 7 gånger man ska få lön, det är 7 gånger som man ska ha mens m.m. Det kommer gå fort :D  

Snart åker Johan och A-K till egyptien och ska stanna 2 veckor. Den skulle inte sitta fel nu i vinterkylan.
Och även idag åker Erika till Turkiet, varför åker alla nu för? Jag hoppas jag hinner träffa Erika innan hon åker så att man får en stor hej då kram. Men om 18 dagar kommer hon hem igen och då ska jag följa med till det berömda Edsbyn och festa loss. Om planerna går som det ska, vem vet... den där kvinnan kanske blir kvar i en vecka till.. HAHAHAHAHA.
Men älskade Erika, detta är till dig ;)
Om vi inte hinner ses innan du åker så hoppas jag att du kommer få dom bästa 17 dagarna i ditt liv. Ge Emrah en kram ifrån mig. Och njut fullt ut nu så ska jag få höra alla smaskiga detaljer när du kommer hem. Jag kommer garanterat ringa när du är där så man får lite att suga på innan ;D MOOHAHAHA.

nej, nu måste jag klä på mig, sitter fortfarande i morgonrocken.

Puss



Familjen, Jag visar BH:n och erika är pckad som vanligt ;D HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0