Söndag

söndag söndag söndag, igen!
Veckorna gå så fruktansvärt fort, jag hinner knappt med i svängarna!

I fredags så firade vi min födelsedag och jag hade så fruktansvärt kul. Jag stapplade runt på dansgolvet med mina höga skor och upp på scenen för att visa mina nya dansmoves ;D. Fyllekäkade på donken och även denna gången så jobbade den där otrevliga killen där. Jag försökte även lura honom, det gick inge vidare bra haha! Tack iallafall för en rolig kväll!

Igår så firade vi min underbara kusin som fyllde 4 år. En härlig ålder hon är i nu och jag blir bara mer och mer förälskad i henne. Hahaha hon sa även till mig igår att "Jag är suuuper duktig på att öppna presenter". Kom hem rätt sent så jag gick och la mig fort.

Idag har jag legat och pratat i telefon hela dagen med Erik, han kommer hem på onsdag så då ska vi ta en träff med kaffe och bullar. Har även träffat Mickisen och pratat:D. Har nyss kollat klart på one tree hill och efter det var de gossip girl. kan det bli en mer perfekt söndag?!

Imorgon är det ny jobbvecka, men sen får jag jul lov. Skönt att bara slappa i 2,5 vecka!


En bild på min kära far och min älskade pojkvän!
Karlarna min mitt liv. I sommar så ska vi åka till turkiet igen och då återförenas dom igen. Men denna gången funderar vi på att testa ett nytt ställe, undra om det blir marmaris?! Kanske även en tripp förbi istanbul för min del? ja tack!
Istanbul är ett ställe som jag vill besöka innan jag dör. Hoppas jag inte dör inom 7 månader bara ;)


avslutar med en bild på mig och min pojkvän, en skön dag i oktober!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0