mycket skratt

Sådär, då är man hemma igen.
Jag vaknade upp imorse på toppen humör och kände att jag ville inte vara i den här hålan mer. Så jag slog en pling till min kära vän Erik och frågade om han ville ses och till min stora förvåning så ville han det efter en fartfylld natt. Vi möttes och gick runt lite, vi skrattade mycker! Sen gick vi hem till honom och kollade på Twilight och för er loosers där ute som inte har sett den, SE DEN!!!! En grymt bra film som man inte kan ogilla. Jag blev helt förtrollade efter 5 minuter så jag har lånat boken av Erik och ska läsa. Men det är ett problem, den är på engelska. Men jag kommer klara det, jag känner det och då har jag något att läsa på flyget till Turkiet. Håll tummarna för mig, jag ska börja läsa den redan ikväll så att jag kommer in i boken, det kommer gå segt!

Oj ser man på, fick precis ett sms av min kära pojkvän. Jag älskar hur han stoppar in svenska ord i det han skriver haha. Nä, nu ska jag nog ringa honom. Hans sms gör mig ännu mer pirrig i magen och jag måste lugna nerverna lite genom att prata med honom.


JAG SAKNAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0