toalett misstaget!

Igår var väldigt mysigt, vi satte oss på ett ställe med skön musik och schysst personal. Haha Erik skulle väl inte påstå det. 
Precis när vi kom dit så var jag tvungen att gå på toaletten och dom som känner mig vet att jag HATAR att gå på andras toaletter förutom min egen där jag vet att låset funkar. Iallafall, jag tänkte att det kan inte vara något problem med en toalett där så många går. Jag låste dörren och för att se så att den var låst så tröck jag ner handtaget en gång och dörren var INTE låst (tur att jag inte hunnit sätta mig). Men jag låst igen och då fukade det. När jag hade tvålat in händerna och tvättat av dom så skulle jag öppna dörren OCH DEN GÅR INTE ATT ÖPPNA!!!! vafan ska jag göra nu, jag brukar ju alltid ta med min min mobil ifall en sån här sak skulle hända så att man kunde ringa den som sitter och väntar på en. Jag vrider och vrider, jag känner hur tårarna är påväg, haha. tillslut hörde jag KLICK, yees dörren gick upp och jag sprang därifrån. Nästa gång jag gick på toan så tog jag med mig telefonen.

Jaja, Vi hade det trevligt och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Skönt att få prata av sig men en vän som jag har känt i 19år och som man kan vara helt sig själv med utan att känna sig konstig.



Nu ska jag nog gå och kolla på tv och somna in lite fint !

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0