underbar man

Åhh, nu känner jag verkligen längtan. Jag var precis inne och kollade och min biljett har kommit, ett steg närmare Turkiet nu. Snart sätter jag min fot på planet.

Igår när jag pratade med Adem så hade han planerat en dag till oss två, han vill ha en mysdag och bara vara hemma hos honom och ligga i sängen, tända ljus och beställa hem mat. Det sjuka var att det var min idé från början, men jag hann inte säga den till honom förän han gjorde det. Kan man hitta en mer perfekt pojkvän?! Tror inte det. Jag blir så glad över att höra hans röst. Hahaha vi har t.o.m börjat fylla i varandras meningar, sjukt nog! Det kommer bli helt underbart att bara få spendera tid med dig, gå promenader på stranden, äta middag, bada, sola, skratta och mysa. Det låter helt u n d e r b a r t, visst?!



jaja, 20 dagar är ingenting om man tänker på hur länge jag nu har väntat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0