smider mina planer!

Maddis kommer hit, JIPPIIII!

Jag har legat och sovit nu i en timme, jag fattar inte varför jag är så trött. Kanske börjar bli sjuk? Jag har jätte ont i huvudet. Men imorgon är det fredag och sen helg, jag tackar gud!

Min kära pojkvän hade ringt inatt, hmm frågan är vad han ville?! Han kanske skulle berätta att han kommer samtidigt som mig till flygplatsen, hihi kanske, kanske inte!

Igår lurade mammsen i mig att sola solarium. Hon har tjatat på mig länge nu så för att få tyst på henne så gjorde jag som hon sa. Det var skönt men jag saknar mitt gammla hak, där kunde man samtidigt ligga och lyssna på musik för det var en inbyggd radio i solariumet. Men det duger :) Om jag får cancer så är det halva hennes fel ;)

Jag funtar på att följa med pappsen och handla idag så att jag kan köpa mig en ny bekini utan band så att man blir brun överallt. Jag har sett en jättefin på Stadium. Får se!


Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0