men gumman lilla

HAHAHAHAHA jag tror aldrig att jag har skrattat så här mycket på länge faktiskt!

Anonym:
samma bild två gånger i rad? varför inte bara skriva på svenska? eller är du turk eller?


Oj vad jobbigt det blev med samma bild två gånger efter varandra, sluta läs om det är så tragiskt!  varför är du nyfiken på vad jag skriver på turkiska? någon nyfiken jävel där ute som är otroligt sugen på att höra smaskigheter om mig, vem kan det vara? Inte så svårt att lista ut ska du se.  och Ja, man kan faktiskt nästan tro att jag är turk! Vem vet, en dag kanske det skulle slå in, eller kan man bli turk bara sådär?!

Ha det bra gott folk!

Le och njut, om 28 dagar är jag där igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0