icke icke

det blev aldrig Eriks landställen den här helgen. Min morbror och hans familj kommer hem hit imorgon coh ska fira mamma och då ska jag även få något av honom eftersom jag tog hand on Maja, hihi undra vad det kan vara, någon användbart till turkiet?!:D

När jag hade slutat idag så gick jag hem och tog fram min underbara bok och började läsa. Men sen kom mammsen in och frågade om vi skulle sola, självklart svarade jag! Dom på macken älskar mig, dom lyser upp så fort jag visar mig.

Sen pratade jag med min älskling igår och förhoppningsvis så kommer han samtidigt som mig till flygplatsen så åker vi tillsammans hem. Haha hem och hem, men hans hem! Men jag ska inte hoppas på förmycket, han skulle se hur det gick med hans jobb o.s.v.

Nä nu ska jag gå ner och läsa igen, undra om jag hinner läsa ut boken i helgen?! Jag är sjukt duktig på engelska, bättre än jag kunde tro !!


Saknar dina kyssar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni e så söta

2009-04-28 @ 16:33:09
URL: http://micchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0