Hur gamma är du?!

16 dagar, oooohhh!

Kom precis hem från jobbet! Idag har det vart en rolig dag på jobbet tycker jag. Fick flytta över till en annan avdelning, det är alltid lika kul! Idag fyller min kära mor år, hela 45år. Jag och pappa hade handlat en klänning till henne, superduper fin. Sen hade jag ju en tanke bakom det hela och det var att hon skulle ha på sig den när vi åker till Turkiet i sommar, hihi man får inte vara dum! Sen fick hon lite andra saker också, hon blev jätte nöjd!

Ja, och idag ska jag förmodligen träffa Erik, det var ett jävla bra tag sen. Vi ska förmodligen dricka lite öl i norrtälje, men jag vettefan om jag orkar. Måste ju först och främst fira mammsen! Men det är ju en perfekt dag att sitta på en uteservering. Åhh jag har så mycker vårkänslor just nu, allt bara pirrar i magen. Men det kan ju också bero på att det bara är 16 dagar tills jag får träffa min älskling.


I was born to tell you I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0