eld och djupa vatten

Hem ljuva hem!
Nu är alla saker fixade och klara inför resan, allt är köpt! Skönt att det är över nu så att man inte står där sista dagen. I helgen hade jag inte haft tid för jag ska förmodligen till Eriks landställe. Härligt att bara få komma bort från alla idioter och bara vara för sig själv(jag menar ju självklart inte mina vänner).

Jag funderar på att ta fram min resväska och lägga ner mina underbara klänningar och sånt som jag inte kommer använda här i Sverige. Jag kom på en sak idag, det är nästa vecka som jag åker. Nu kan jag t.o.m börja säga "nästa vecka", känns jätte konstigt!

Jaja,nu ska jag gå och kolla in mina nya saker sen ska jag njuta resten av kvällen, kanske läsa en bok?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0