du kan gå, jag vill inte ha dig

Dagen igår var mysig, en dag för mig själv och mina tankar!
Jag åkte in till storstaden och satte mig vid vattnet med en glass i handen och bara tänkte, tänkte och tänkte! Det var otroligt skönt att bara vara för sig själv och försöka komma fram till svar på saker och ting. Men jag lyckades nog inte riktigt. Eller det jag vet är att jag inte ska lägga ner all min energi för att försöka fixa något som redan är så söndertrampat. Om man inte kan ge respekt så ska man fan inte ha någon heller. Men tro mig, det kommer slå tillbaka på dig en dag och då kommer jag stå brevid och skratta och inte tycka synd om dig!

Så, till något roligare. Idag är det påsk, härligt. 22 dagar kvar och det får hela min mage att pirra! I mitt påskägg låg det pengar som mammsen hade växlat in till turkisk lira, haha min mamma är allt bra hon! Nä nu tänkte jag ta en promenad med dollan och sen duscha. Idag 12:10 på på 3an börjar rädda willy 3, jag älskar dom filmerna och gråter alltid en skvätt.






Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0