18181818181818

18 dagar kvar, BARA 18 DAGAR KVAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haha för andra som läser det här så kanske ni tycker att det är länge, men tänk då på att jag har räknat ner dagarna ända sedan november när jag kom hem. Det är ett tag och nu är det 18 dagar kvar, det känns helt sjukt!
Jag blir så jäkla glad varje morgon vid halv 9, när jag kollar så finns det alltid ett sms av Adem, det slår aldrig fel!
Igår köpte min kära pojkvän sig ett hus, han var helt till sig när han berättade det. Härligt, då får man bo gratis när man ska dit. Sen kommer jag, Thea och Ibrahim dit en vacke dag!

Meen iallafall, imorgon börjar jag halv 8, usch... det gör mig spyfärdig! Men somsagt, det ger ju pengar och det ska man aldrig klaga på.


Pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0