Ta mig låångt härifrån

okej gott folk, nu är det fan inte långt kvar. Det är 8 timmar kvar tills vi sitter i bilen påväg till arlanda ;)
Allt är packat och klart, jag har rekat mina ben och nu håller jag t.o.m. på att färga ögonbrynen.

Idag har jag hunnit gjort mycket, Madde kom hit i morse klockan 8, så höll hon mig sällskap fram till halv 11 (kände att jag var tvungen att gå upp tidigt för att kunna sova ikväll) sen åkte jag till frisören där hon färgade och klippte mig sen efter det var det direkt till det där hemliga "mötet" som jag var tvungen att gå på. Efter det träffade jag underbara malin i centrum och där köpte jag lite smått och gott till resan. När jag väl hoppade av bussen så träffade jag Maddizz igen och sa hej då till henne på riktigt, sen gick jag hem och packade det sista, visst har jag vart duktig? :D

När jag väl är i turkiet tror jag inte att jag kommer blogga speciellt mycket, om ni har tur kanske jag får tillgång till en dator lite snabbt och då kan jag berätta hur vi har det och sådär, men det är inte alls säkert! Hoppas du kan klara dig utan mig !

Men nu ska jag gå och tvätta bort detta från ögonbrynen och sen ska jag lägga mig och kolla på paradise hotel, nu är det spännande!

Pussar och kramar mina kära läsare, jag kommer sakna er !



Jag skulle sitta på ett tåg mot Paris och låta Stockholm vara,
Jag skulle pröva mina läppar mot någon annan om du lämnar mig nu!

Kommentarer
Postat av: Anna

SNART SER DET UT SOM VI ÄR PÅVÄG IGEN! DU SKA NOG INTE ÅKA ENSAM DET SKA JAG SE TILL! ;)



PASS FÖR PARKEN ;)

2008-10-06 @ 00:12:45
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0