tjat tjat tjat

Då är jag vaken. Näsan är heelt täppt, men jag överlever!
Just ni sitter jag och kollar på comviq vilket värdebevis som är bäst att fylla på med när vi åker till turkiet, det är tyligen comviq amigos , härligt... då fyller jag på med 500 kr, det lär väl räcka i två veckor?!

Annars så händer fdet inte så speciellt mycket här, ska snart gå och rensa lite i min garderob och lådor, om jag orkar. Sen börjar våra bästa år snart också, eller 12:50. Sen efter det ska jag träffa mickis, den snuttan fyller snart 18 och det ska firas :D.



TJA

Kommentarer
Postat av: Anna

IMORGON JENNIFER...IMORGON !! <3 =D

2008-09-10 @ 20:35:15
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0