full happy

Firhat, en av dom roligaste personerna jag känner! Han är vän med alla, det fick jag och anna stå ut med att höra honom säga en hel kväll. Jag sitter och pratar med honom varje dag och just nu är han hemma hos sin familj i Istanbul men han lovade att komma till side när vi kommer ner. Det ska bli så kul att träffa honom.

Här kommer en bild på honom och mig när vi står vid strippstången.
  

Igår när jag pratade med älsklingen så var han så glad att det bara var 9 dagar kvar (11 dagar om man räknar med idag och den dagen vi åker) men han vägrade inse det så jag låter honom tro att det är 9 dagar. Han sa även att efter den 6 november fram till den 13 november så kommer han vara "full happy"  hahahaha. Jag trodde helt ärligt inte att man kunde sakna en person så mycket som jag saknar honom, varje dag åker Turkietbilderna upp på datorn och jag får bara drömma mig tillbaka igen. Det känns då som att jag var där igår för jag minns precis hur jag kände mig där nere, jag var lycklig, jag är lycklig när jag ser bilderna. Dom ger så mycket kärlek utan att dom tänker på det. Det känns som att dom vännerna jag har där nere är bättre vänner än dom som en gång var mina vänner här hemma.

En bild på min älskling får jag inte glömma




Jag vet att för vissa så kan det bli långtråkigt att läsa om turkiet i varje inlägg, men samtidigt veeet jag att vissa är så intreserade av mitt liv och vill se alla bilder, meen tro mig, jag kommer aldrig lägga upp alla bilder, vissa är för privata för att visas här på bloggen.


11 dagar kvar till lyckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0