Things'll never be the same without you...

16 dagar kvar, oj oj oj... vart är resebagen? ska man börja slita fram den och ta fram den röda tejpen? det är nog dax, eller jag kan väl vänta ett litet tag till. Frågan är bara vad man ska packa ner, det är varmt där på dagarna men på kvällarna så blir det kallare. Tro mig, det vet jag efter att jag sov i parken med min älskling en natt. Fråga mig inte varför vi gjorde det för ni kommer ändå inte få något svar. Men under den natten träffade jag en ny vän, medans jag låg och värmde min älskling som låg och sov så sött så kom det fram en hund som jag kallade för tyra. En söt sådan, så på morgonen när jag skulle gå tillbaka till hotellet så följde den mig hela vägen.

Snart kommer jag få krama om honom. Finns det någon vackrare?! Att få bo ihop med dig en vecka räcker inte, men det är bättre än ingenting.   benim kalbim de ve ruhumdasın <3









I need to feel your hands all over me
I need to feel you kissing me
I need to feel you holding me
I need to feel your touch
Cause I miss your love so much
I need you here with me

I would die for you, yes I will
I would rather give up my life
Than to see tears in your eyes
I can't stand to see you cry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0