Merhaba

Så, nu är jag hemma efter att ha jobbat i några timmar. Det är skönt då går tiden iallafall lite fortare. 18 dagar kvar tills jag får träffa min älskling igen. Det känns som att det var en evighet sen jag träffade honom sist även fast det inte ens var en månad sen jag kom hem ifrån turkiet, kan man bli mer psykad?!

Nästa sommar finns det planer om att hyra ett hus i turkiet och jobba där. Om det blir osm jag vill så stannar vi i 7 månader men frågan är ifall man kommer ha pengar till det. Men jag ska jobba stenhårt här i sverige och inte göra av med några pengar alls. Man ska kämpa för det man vill annars kommer man ingenstans i livet. Njaa om man ska lägga sig och kola på tv ett tag.

Ha det bra, man vet aldrig när vi hörs igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0