Jennifer a.k.a Jeri!

Det tog ett tag för mig att börja lyssna på att bli kallad för Jeni och börja ta det seriöst.. men nu sitter det, så fort någon säger Jeni så reagerar jag. Men nu har någon dum dåre hittat på ett eget smeknamn till mig, ett smeknamn som jag verkligen inte kan ta seriöst. Denna dåre är min älskling som jag sitter och pratar med just nu. Hahaha jag skrattar alltid åt honom när han ska vara gullig och seriös, även dom gångerna han vill säga till mig på skarpen så använder han Jeri som namn till mig. Hallååå hur fult är inte det? Skulle någon kunna ta det seriöst ifall man hette Jennifer och så börjar någon helt plötsligt kalla dig för jeri!! Aldrig, det här får det bli ändring på och det ska jag setill.

l WILL NEVER FORGET YOU säger:

i miss you jeri



Men han kan vara bra söt ibland faktiskt. Vi får se vad som har hänt när jag kommer hem ifrån turkiet, ingenting förvånar mig längre. Vem vet om jag ens kommer hem. Jag tror nog inte att det är någon som tror på mig när jag säger att det finns en möjlighet att jag stannar. Varför inte, vad finns här i Sverige som inte finns där?! Däremot finns det saker i Turkiet som inte finns i Sverige t.ex. min älskling! Hur kan man inte vilja bo där när man har det så bra. Den ända anledningen som gör att jag tvivlar på att stanna, det är jobb. Det finns inte så mycket jobb på vintrarna. Men man kanske ska ta och bli en golddigger, jag kan leva på min man?!


      
En sån där ruskigt äcklig bild som man är helt blank i ansiktet efter 2 timmars dans. Bilden är tagen på min och älsklingens första riktiga dejt. Vi var där med två andra också, Anna och Storebror. Denna kväll blev dyr men det var värt varenda öre!  På andra bilden så ville inte älsklingen vara med på bild men hans arbetskläder så han sprang iväg men jag tycker ändå att det blev en ganska tuff bild med det gröna ljuser och palmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0