.

Denna dag har gått fort, jag var i täby idag och köpte en bruutalt snygg tröja. Den ska jag självklart lägga ner i resebagen så får jag se vad älsklingen tycker om den. Men han har bra smak på kläder så han kommer säkert tycka den är jätte bra! När vi kom hem så åt jug lite man och kollade på tv, nu sitte rjag här och känner suget efter en marsglass, frågan är om man kanske ska ta sig en promenad till macken innan graysan börjar. Madde kom också förbi en snabbis, hon fick se tröjan och blev faktiskt lite smått avundsjuk, hihi. Men sen följde jag henne till bussen där bror hennes skulle hämta upp lilla Maddizzen.

Jaja, nu är 9 dagar kvar till jag är i Turkiet igen. Det känns konstigt att jag har vart där 3 gånger på 5 månader. Hahaha, jag vettefan hur jag har fått ihop till pengar, men det lönar sig att jobba och ha kul för pengarna. Frågan är nu hur många gånger det kommer bli nästa år? Eller kommer vi bosätta oss där? Kommer vi ens komma hem denna gång eller kommer vi vara kvar där tills nästa år? haha många frågor men inga svar (än). Jag är iallafall glad att jag har en sån vän som också blev beroende av detta ställe, så hon stöttar mig och följer med mig på mina galna ideér, vi planerar redan nästa resa.

Jaja, nu ska jag börja röra mig till macken.

Ha det bra gott folk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0