Det var ett tag sen!

Första inläggen sen jag kom hem ifrån turkiet. Det är exakt 20 dagar sen som jag satte min fot tillbaka i sverige, kunde det ha känts värre?! Saknaden tillbaka är helt brutal, när man har haft sina 2 bästa veckor i ett land som är helt främmande och sen komma tillbaka till grått och trist utan kärlek.  MEN GOTT FOLK, VI SKA TILLBAKA !
Redan den 6 november lyfter planet ytterligare en gång, denna gång blir det tyvärr bara en vecka men man får göra det bästa av det hela. Tänk att få träffa alla igen, tänk alla blickar när vi går längst gatan.  Vi ska gå till The queen och överraska min älskling, han har ingen aning om att vi kommer !

Tänk er känsan att få krama en person som man inte har fått träffat på över 1 månad, det kommer kännas helt obeskrivligt. kommer glädjetårarna att komma? Ahhh, det är nästan så att jag vill börja packa väskan nu.




             


Min älskling är det absolut finaste som finns!
Vi ses snart  igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0